2014 - Året som varit

Beskriv året med tre ord.
Svar: Roligt, händelserikt och stressigt.

Bästa köpet?
Svar: Hmm svårt, min iphone 6 och michel kors plånbok kanske. 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2014?
Svar: Slå mig hårt i ansiktet, All of me, Bad, Chandelier, mm.

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Amanda, Natalie, mina klasskompisar, Daniel, min familj och säkert många fler. 

 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Ja.

Vart reste du under 2014?
Svar: London. Sen lite andra småresor innom Sverige.

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Spenderade lite för mycket pengar och struntade i hur mina betyg i skolan.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Fyllde 18 år, tog körkort, var på summerburst, blev tillsammans med Daniel, började 3an, åkte till London för första gången. 

 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Vara mer pratsam, frammåt och lite mer säker i cheerleadingen. 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Jag tappade hoppet om skolan och en familjevän gick bort i cancer.

Vad var extra bra?
Svar: Att fylla 18, seriöst, det är det bästa som hänt mig. Livet är så mycket roligare efter 18!! Sen att ta körkort kan också vara det bästa som hänt. Friheten man har nu är obeskrivlig. 

 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Har träffat så otroligt mycket människor i år. Vissa har jag lärt känna mer än andra. Vissa som jag kände innan har jag börjat umgås med mer nu, vilket är jättekul.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Tog körkort, gått ut på krogen en massa, varit i England, varit på summerburst och började med cheerleading.

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Har blivit mycket mer säker på det jag gör på jobbet, frågar inte om allt nu haha. 

Största framgång på det privata planet?
Svar: Mitt och Daniels förhållande.

 
Vem saknade du?
Svar: Familjevännen som gick bort under året. 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Vara ännu mer spontan. Hitta på roliga saker och se det possetiva framför det negativa. Har en tilldens till att vara negativ till saker.. Även föröka sattsa lite mer på skolan. 

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Alla roliga upplevelser. Allt från fester till resor. 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Jag tror det kommer bli ännu bättre!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Tagit skolan på allvar, hållt igång mina intressen, som att fota och spela gitarr mer. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: MAT, krogen, bensin och kläder.. 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Åka till Playa del ingles med grymmaste brudarna, eventuellt klassresa till Prag, TA STUDENTEN, och åka som au pair till USA. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Ha kul med dina kompisar medans du kan!! Tveka inte, gör bara. Var inte negativ och njut av den sista tiden i skolan, även om den är jobbig. 

 

Publicerat i Vardag