En bra fredag

Igår var en br dag. Emma kom och hämtade mig runt 9.45 och vi åkte till mt kisco för att klippa oss. Jag ville få bort alltslitet hår, vilket var en del. Så klippte en bra bit men det är såå mycket friskare nu. Så det känns bra!
Vi åkte sedan tillbaka till Chappaqua, och Emma skulle fixa med tvätt osv, så jag mötte upp Thea från Danmark för lite sushi. Har varit sugen på det hur länge som helst, så nu ick jag äntligen äta det haha. Efter sushin så köpte froyo.
Åkte sedan hem för att jobba, behövde bara jobba fram till 6pm igå för de fick beskök på kvällen. Så jag åkte hem till Emma och fick lasagne som hon hade lagat tiigare. Smakade riktigt gott. Vi åkte sedan till white plains, som är en större stad här i närheten. Vi spenderade största delen av kvällen inne på walmart. Det är såå billigt där, älskar den affären. Sen strosade vi runt ute lite grann, innan vi begav oss hemmåt. 
 
Idag ska jag och Lovise åka in till New York City och möta upp Tove. Tror vi ska gå till bland annat brooklyn bridge. Så det kommer nog bli en bra dag, det regnar och åskar lite här dock.. Me hoppas det går över snart. Det ska ju trotts allt bli 30 grader ute idag. Som alla andra dagar haha.. 
 
Ha en bra Lördag. 
 
Btw, GRATTIS TILL LOVISA SOM FYLLER 19 ÅR IDAG. Hoppas du får en asbra dag!!