Onsdag

Tyckte mitt värdbarn såg så rolig ut denna mask med en glass i handen haha..
 
 
Hejsanhejsan. Började dagen med jobb som alla andra dagar. Så när jag kom tillbaka efter att ha skjutsat E (som vi kan kalla mitt värdbarn så slipper jag skriva det långa ordet hela tiden haha) till camp, bytte jag bara om sen hämtade jag upp Lovise och Emma. Vi åkte till little crepe street och åt fantastiskt goda creps. Älskar de stället!!
Sen var Lovise tvungen att åka hem och jobba, så jag och Emma åkte hem till mig och fixade med lite papper så att jag kunde öppna ett bankkonto här. Vi åkte till banken och satt där en bra stund medan de fixade ett kort åt mig. Så nu har jag äntligen ett amrekanskt bankkort som jag kunde sätta in alla mina kontanter på. Har fått min lön i kontanter nämligen + att jag hade med mig en del när jag kom. Så jag hade ett kuvert hemma där jag la allt i haha. Men nu sitter det äntligen på kortet. 
Efter det köpte vi var sin donat och satte oss på en bänk och pratade om livet. Bestämde oss för att boka frisörtid, vilket är väldigt välbehövligt känner jag. Körde sedan hem henne och åkte hem till mig och gjorde lunch. Tittade lite på tv och sen åkte jag iväg för att hämta E. 
 
Eftermiddagen gick bra, han var på bra humör och lekte med pokemon för sig själv. Vi åt lite middag, tog ett bad och pratad på face time med varandra på mina två mobiler haha. 
 
Klockan 8 åkte jag till starbucks och mötte en massa andra au pairer. De var från allt mellan Spanien, Österike, och Danmark. Så kul att träffa människor från olika hela världen här. Vi satt och pratade en stund, men jag var rätt trött så stannade inte så länge. Nu ligger jag i sängen och är redo för att sova. Godnatt!