Från 50dagars

I torsdags var det dags för 50dagars. Temat denna gången var gala, så alla var riktigt stiliga måste jag säga. Vi förade hemma hos Jessie med en blandning av människor, vilket var kul. Efter en rolig förfest drog vi oss mot husaren. Där var det väl inte superkul, dels pga att vi fick stå i kö så länge och dels för att det var så mycket folk på dansgolvet så man blev bara runtknuffad. Men det var en helt okej kväll ändå. Roliga människor gör allt!!
 
I går var jag trött hela dagen, så gjorde inte mycket efter skolan. Daniel kom hit på kvällen och sov här. 
Idag har jag inte heller gjort så mycket. Jag och Daniel kollade på beck förut, men nu har han åkt hem och jag fortsätter att chilla. 
Kvällen ska jag spendera med Sofie och Amanda. Vilket ska bli mysigt!
 
Ha en bra helg, hejdå.
Publicerat i Vardag