En lördag i city

 
I går åkte jag och Louise in till New York City och mötte upp Tove. Vi åt lunch nästan direkt och då kom även Emma. Vi gick sedan mot Central park där vi vandrade runt ett tag. Åt lite glass och pratade. Efter att Emma åkt hem och Tove gått iväg för att träffa  några andra gick jag och Louise till den kändra trappan från gossip girl, ni vet där Blair och Serena brukar sitta? Kände oss coola ett tag och sen gick vi mot en tunnelbanestation. Vi gick längst en ganska lugn gata och allt såg väldigt fint ut. Insåg inte att vi gick runt på upper east side förens Louise sa det haha. 
 
Vi tog subway till Grand Central och vidare mot time square. Gick runt lite och fick panik över alla människor där, det är kaos kan jag säga. Så vi gick oc letade efter ett ställe att middag på istället. Väl där lyckades jag beställa det äckligaste jag någosin ätit, så jag fick köpa en yogurt istället..
Sen var det dags att vandra tillbaka till Grand Central och ta tåget hem. Vi var hemma runt 9 och jag var så sjukt trött, så la mig tidigt.
 
Idag kommer Louise och hennes värdfamilj över på lunch här tillsammans med min värdfamilj. Ska bli trevligt!
#1 / / Josefin Nilsson:

Åh vad fina bilder! :)

#2 / / louise:

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg :) Kram

#3 / / Sandra:

Ser ut som en rolig resa!

#4 / / Elisabeth:

Fina bilder! ser kul ut :)