Tennis för första gången

Idag under min lediga tid mötte jag upp Emma. Vi åkte till Target och kollade lite, och vet ni vad vi hittade?? reese's peanut butter flingor!!! Både jag och Emma älskar reese's peanut butter cups. Så vi var ju tvugna att testa flingorna. Så vi köpte dem, åkte hem till mig och åt flingor samtidigt som vi planerade en resa till Boston. Som vi förövrigt bokade precis. Så nästa helg åker jag, Emma och två tjejer till, till Boston lördag - Söndag. 
 
Efter flingorna bestämde vi oss för att testa på tennis. Det finns nämligen tennisplaner vid poolklubben som min värdfamilj är medlem i. Så vi åkte dit och spelade lite. Det var mycket svårare än vad jag trodde. Det tog oss ett bra tag att få igång ett spel och jag tror inte vi följe reglerna för 5 över haha.. Sen blev det för varmt för att spela så vi hoppade i poolen istället. 
Sen bar det av hemmåt för jobb. E var på bra humör idag så allt gick väldigt lätt. Vi åkte till biblioteket, köpte froyo, stannade vid tågstationen och kollade på tåg, tittade lite på pokemon och hade sagostund. Han var så söt när det var dags att lägga sig! Hans föräldrar kom hem lite senare idag så jag fick lägga honom. Vi läste några böcker i hans säng, och han låg och kramade min arm hela tiden. Sen när det var dags att släcka så frågade han om jag kunde sova hos honom hela natten. Asså ååh! Det är sånna här dagar som gör att man älskar att vara au pair!