Anlänt till värdfamiljen


Hejhej, har nu anlänt till min världfamilj. Vi lämnade skolan runt 09.00 och 1,5 timme senare var vi framme där jag skulle möta min värdmamma. Jag var skitnervös, men så fort jag gick av bussen och såg min värdmamma stå och hålla i en stor skyllt med mitt namn på så kändes det bättre. Vi åkte direkt hem till huset, hon visade mig runt och vi beställde hem grekisk mat. Jag fick packa upp mina saker och vila lite. Vi åkte sedan till en leksaksaffär och köpte presenter till hennes systerbarn, sen åkte vi och hämtade mitt värdbarn på skolan, efter det åkte vi till min värdmammas bror där hela hennes släkt var. Efter det var det dags för grillkväll med scouterna. Så det har varit en lååång dag med mycket nya intryck. 

Min värdfamilj är jättesnälla, så jag tror verkligen jag kommer trivas här!! 
Publicerat i Vardag