Torsdag

En bid på det svenska gänget från traning school (saknas dock 3 tjejer). 
 
Igår var jag ledig mellan 9am - 5pm. Men eftersom att jag inte har några vänner så fick jag hitta på lite saker själv. Åkte till centrum och kollade runt lite, solade en stund, skypade med några där hemma osv. När jag värdföräldrarna kom hem så träffade jag faktiskt för första gången några andra au pairer. Två tjejer kom och hämtade upp mig, sedan hämtade vi upp en tjej till. Vi åkte och åt froyo och sedan en sväng till target. De var riktigt trevliga allihopa. Det var även kul att få träffa lite andra människor i min egen ålder. 
 
Idag har jag inte gjort alls mycket, var en sväng på target (igen haha). Pratade med Amanda, Elin, Matilda och Jessi på face time. De var på västkusten ch firade Matilda som fyller 19 år idag. Grattis ♥
 
Nu ska jag förbereda lite mat till värdbarn som kommer hem snart. Sen ska vi hänga vid polen resten av dagen. Ha en bra dag!!
Publicerat i Vardag
#1 / / Anonym:

Skönt att höra att du har de bra, kommer snart och hälsar på ❤️❤️ // din kusin från kusten