Tre från mitt rum




Här är tre bilder från mitt nya rum. Jag älskar min säng, den är hur skön som helst och den är stor. Rummet är supermysigt så jag trivs jättebra här. De hade printat ut två bilder på min familj och ramat in. Hur söta?? 
I rummet finns även en byrå och en någon sak man hänger kläder i. Men fick ingen bra bild på det och nu är det för mörkt för att fota. 

Idag har vi kollat mitt värdbarns sista fotbollsmatch, efter det gick vi och åt på något ställe här i stan. Efter det följde jag med min värdmamma till target och till en mataffär. Allt är såå stort här och det finns 100 sorter av allt. 
På kvällen kom hela släkten hit och vi åt hamburgare. Alla ställer konstiga frågor om Sverige och undrar hur vi lärt oss engelska. 
Nu är jag heelt slut så ska nog spendera resten av kvällen på mitt rum framför tvn. 

Hoppas allt är bra hemma Sverige!! 
Publicerat i Vardag