DM del 1 - mobilbilder

sista bilden är tagen när vi står på mattan och fått våra medaljer.
 
Igår var det alltså DM i cheerleading i Borås. JAg ställde klockan på 04.10, lämnade huset 04.45. Det var alltså en väldigt tidig morgon. Vi åkte sedan till Borås tillsammans med de andra skövdelagen. Bär vi kom fram var det dags att fixa hår och smink. Tror alla har ca 1 hårspraysflaska var i sitt hår. Det var som cement haha.
Vi började sedan värma upp i ett rum med mattor en stund innan vår förträning. 09.30 var det dags att visa upp oss inför dommarna för första gången. Vilket gick mindre bra, då båda pyramiderna ramlande.. Vilket inte var bra då det var det viktiga framträdandet där dommarna satte sina första poäng. 
 
Den riktiga tävlingen med publik började runt 13, vi visade upp runt 14.30. Denna gången gick det mycket bättre och det kändes såå bra efteråt. Det var så jäkla kul!!
Prisutdelningen började sen 17.00. Vi tävlade i senior level 1, vilket är det första steget. Där vi kom på första platts och vann GULD!!! 
Det var lag från level 6 med, och jag kan säga att det är det häftigaste jag sett innom cheerleading. Så jävla duktiga är dem. Jag stod med munnen uppen hela programmet och kände bara shiiit. 
 
Bussen gick hem strax efter 19 och jag var hemma runt 21. Tittade lite på melodifestivalen och sen gick jag och la mig. Det var en riktigt kång dag, men hade så himla kul. Önskar jag hade börjat med cheerleading tidigare.. Så om ni är sugna på att börja, gör det!! 
Publicerat i Vardag